Humorfortsättning

Äldsta dottern måste antingen ha varit jättetrött eller så hade hon bara ett "vanligt" bryt igår. Jag fick ett sms som löd: "Jag har kommit på en ny historia, den är jättebra. Varför körde jag på grodan på vägen? För att jag inte tycker om grodor."
Min första tanke var: Va?

När jag kom hem glömde jag fråga hur hon tänkte (en fråga jag ofta frågar mig) men idag i bilen återkom hon till ämnet. Idag sa hon samma historia och började skratta så mycket att hon knappt kunde säga klart den. Jag satt fortfarande lika frågande. Då sa hon: "Varför stannade C bilen? För att det var rött ljus" sen skrattade hon igen och menade att just det humorlösa i historierna var det roliga. Vid det här laget smittade skrattet så jag också började. Efter det var det helt kört. Vi satt och meningslösa historier hela vägen till Göteborg och systersonens kalas och som vanligt fattade ingen annan nånting. Måste ju i och för sig erkänna att det inte var så mycket att fatta.

Kommentarer
Postat av: Mickis

'skrattar'

En person som skrattar... Ett härlig smittande skratt... Historierna är inte så noga då..(bra var dem Inte):-P Men det finns inget skönare än att skratta tsms. .. Hahaha

2008-09-13 @ 08:36:55
URL: http://mermicks.blogspot.com
Postat av: helga fnissar

Ni är bara för goa :)

2008-09-13 @ 09:36:45
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Rospiggen

Det är mysigt när det blir så där lätt och avslappnat och man bara skrattar för att liksom skratta tillsammans, som när man är övertrött och garvar bara någon säger lingonsylt, eller nåt :P

Ja, det onda i munnen är borta nu, tack o lov!

2008-09-14 @ 18:52:02
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Helén

Skratt är verkligen smittande! Vi brukar också hålla på och toka oss lite sådär här hemma, man behöver få göra det emellanåt!

2008-09-15 @ 20:21:04
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0