Kräftskiva

Var hos J igår på kräftskiva. Vi hade jättekul. L, K och R var där. Och min lilla B från Hälsingland. Konstigt egentligen. Vi träffades för första gången "på riktigt" i somras på L-s och K-s bröllop och jag fastnade för henne direkt. Nu när vi träffas kan vi fortsätta prata som om inget hänt, som vi inte varit ifrån varandra i evigheter. Synd bara att hon bor så långt bort.
När vi ätit lekte vi lite. Det gjorde att jag kom hem mycket senare än jag tänkt men det gick ändå rätt okej att gå upp i ottan idag.

Idag var det ju då mässa i Kungsbacka. Den var helt stendöd. Jag fick sålt lite grejer men inga mängder. Hade föredrag för tre personer, varav den ena blev intvingad av mig. Då var jag ändå en av dom lyckliga som hade några folk alls på sitt föredrag. Många fick ställa in. Nej, tacka vet jag mässan den 15 nov. Då ska det bli åka av.

Lägga in bild på tavlan här? Nja, så modig är jag inte, tror jag. Jag får nog suga på det lite.

Kommentarer
Postat av: lLenal

Det är så med vänner, att det spelar ingen roll hur lång tid det tar innan man ses, så är det som igår:)

Skulle velat varit med och sett den där kraken som blev intvingad av dig hehe:)

Sov gott!!

Kram lena.

2008-10-11 @ 23:33:00
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Mickis

Härligt när man träffar en tvillingsjäl...:-)

Trist att det var dåligt med folk på mässan, men bättre lycka nästa gång... Har varit i skene idag och passerade en skykt m namnet Tostared.. Är det där du huserar?

2008-10-11 @ 23:40:19
URL: http://blogspot.com
Postat av: mammakero

Det är bara härligt med människor som man inte träffar så ofta, men ändå börjar där man sist slutade....!

2008-10-12 @ 14:57:07
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Rospiggen

Vissa människor bara klickar så där, det är bara så :) Trist att mässan inte var någe vidare :/

Aha, du är en häxa alltså :P

2008-10-13 @ 10:24:05
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0