Var går gränsen mellan demens och glömska?

Nåt är det som inte är riktigt som det ska. Jag har ju tidigare berättat om min röriga struktur när det gäller kurser och mässan. Nu fortsätter det.

Igår kände jag mig riktigt konstig. När maken sa nåt till mig kändes det som om han pratade i en sorts bubbla. Eller att jag var i en bubbla, kanske. Det kändes på samma sätt som när man var liten och drömde feberdrömmar. Overkligt och surrealistiskt.

Idag gick jag ut till behandlingsstugan och väntade på en kund. Hon kom inte. Jag blev rätt sur och stegade in för att mejla henne. När jag hittade hennes mejl såg jag att hon inte alls bokat tid idag utan nästa tisdag. Det går ju inte riktigt att skälla då...

Nog för att det var höstlov förra veckan men jag behöver nog ett nytt lov. Ska ta upp det med chefen i morgon. Det blir nog populärt med tanke på att dom idag är sex som arbetar istället för elva som vi är i vanliga fall. Idag får dom bekänna färg. Det är många sjuka nu. Men det hinner jag inte. Inte förrän efter mässan.


Kommentarer
Postat av: mickis

Kanske har du lite för mycket runt omkring dig just nu...

Eftersom du pratar som mycket om struktur & ordning... som du inte har... så tror jag att det är just det du behöver...



Men å andra sidan.. ler vad vet jag... ;)



2008-11-04 @ 11:13:19
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: lena

Visst, är det hemskt när det är så där:)

Man har för mycket i kring sig helt enkelt.

Man önskar alltid mer ledighet hehe:)

Ha det bäst, kram lena.

2008-11-04 @ 14:07:50
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Du verkar ha det väldigt stressigt runt omkring dig, hoppas att du hinner koppla av lite mellan varven också!! Kram

2008-11-06 @ 01:27:58
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0