Oledig tisdag

Trots min lediga dag åkte jag in för en föreläsning med Mia Börjesson. Den var bra så det kändes värt det. Och samtidigt fick jag ju ihop lite timmar till min lediga fredag. Där kan man snacka om två flugor i en smäll. Dessutom fick jag städat undan en massa papper så det kanske var tre flugor i den där smällen.

Men men men, helt lugnt var det inte ändå. Efter föreläsningen sitter hela personalstyrkan och fikar. Då kommer P med en dator och börjar visa ett Power point-program med överskrift Åsa 40 år, halvvägs till 80. Bussigt. Visst togs det en massa kort på mig och de andra under min "kidnappningskväll" men att det skulle reslutera i ett bildspel, det hade jag ingen aning om.


Kvällen avslutades sedan med den sista läxan från kursen jag var på i Örebro. Så skönt att ha den gjord. Jösses, snart kan jag gå på sommarlov utan att ha nåt hängade över mig. Livet leker mer och mer för varje dag.


Kommentarer
Postat av: Rospiggen

He he vad snopet *s* Men lite kul iaf med bilder är det väl men halvvägs till 80 känns sååå gammalt!

2008-05-20 @ 20:48:49
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Rospiggen

Hm, jag borde nog börja göra det, det är ju iaf liite mer diskret *s*

2008-05-21 @ 09:44:41
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0