Laghelgen slut

Hemma igen från laghelgen. Det var en helt fantastisk helg. Jättefint ställe, precis vid en sjö. Vädret på vår sida, inte bara jag blev lite för solbränd. Vi satt ute och jobbade mest hela dagen igår och sen avslutade vi kvällen med god mat och boule och frågespel.

Vaknade rätt tidigt så jag gick ut och satte mig vid sjön en halvtimme, bara satt där och njöt och småmediterade innan det var dags för frukost. Hann med massa jobb. Både utvärdering av året som gått och färdig introduktion inför hösten. Skönt att ha det gjort.

Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Men åh! Sitta så där för sig själv vid en sjö tidigt på morgonen, det låter ju helt underbart och nyttigt också. Bra att stanna upp lite och bara vara. Vet du, du har faktiskt rätt, det var jag som spred ut den...ju :) Jädra katter *s*

2008-05-11 @ 11:28:27
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0