Hosta

Har nu gått med min förkylning i snart två veckor och hostan har bara blivit värre och värre. Hade tre konsultationer igår och på den sista hostade jag så den blev ganska kass. Rätt trist.

Har ändå inte velat ringa läkaren. Jag menar, jag har ingen feber, är inte dålig egentligen och tycker det är rätt jobbigt med folk som åker till akuten bara de är lite snoriga. Men efter att A skällt på mig på jobbet ringde jag i alla fall vårdcentralen, de tyckte inte alls att jag tog upp deras tid i onödan utan snabbt och lätt fick jag ett recept på medicin. Hoppas nu bara att hostan dämpar sig snabbt. Ska ju på en liten minisemester med maken till Bornholm i helgen och vill inte hosta sönder hela resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0