Död eller levande?

Tänkte skriva lite om Bornholm och den sköna helgen men tar det en annan gång. Är fortfarande trött efter den där envetna förkylningen så jag tänkte strunta i allt och lägga mig tidigt.

Äldsta dottern är inte så glad. Hon har sökt en hel del sommarjobb utan att få nåt och när hon misströstade som mest fick hon reda på att hon fått en av volontärtjänsterna på Hultsfred. Hon blev överlyckling innan hon insåg att det var samma vecka som hennes sista skolvecka och resan till Turkiet. Så det var bara att tacka nej. Det gjorde henne inte gladare precis.

När jag kom till jobbet idag kom kollegan A fram till mig och berättade att hon tänkt ringa mig i söndags morse. Hon hade vaknat gråtande och drömt att jag var död. Jag blev mest nyfiken på HUR jag dött men det kom hon inte ihåg. Får väl hoppas att hon inte är nåt vidare sanndrömmare .

Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Men fy så obehagligt med en sån dröm! Uuh, jag skulle bli rädd för det händer ju att folk drömt sånt som slår in. Du får se dig för den närmaste tiden! Stackars din dotter, jag lider verkligen med henne. Jadu, det är fint med självlockigt men jobbigt, ack så jobbigt och jag är så avundsjuk på de som har rakt och fint. Knäppt egentligen.

2008-05-26 @ 22:06:59
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Rospiggen

Men fy så obehagligt med en sån dröm! Uuh, jag skulle bli rädd för det händer ju att folk drömt sånt som slår in. Du får se dig för den närmaste tiden! Stackars din dotter, jag lider verkligen med henne. Jadu, det är fint med självlockigt men jobbigt, ack så jobbigt och jag är så avundsjuk på de som har rakt och fint. Knäppt egentligen.

2008-05-26 @ 22:08:27
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Rospiggen

Men fy så obehagligt med en sån dröm! Uuh, jag skulle bli rädd för det händer ju att folk drömt sånt som slår in. Du får se dig för den närmaste tiden! Stackars din dotter, jag lider verkligen med henne. Jadu, det är fint med självlockigt men jobbigt, ack så jobbigt och jag är så avundsjuk på de som har rakt och fint. Knäppt egentligen.

2008-05-26 @ 22:08:50
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Rospiggen

Ja? Man ska ju vara rädda om varandra :)

2008-05-27 @ 19:42:59
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0