Enköping

Nu bär det av till Enköping. Eller om en stund i alla fall när jag har lyckats att väcka barnen och packat. Lite trött blev jag när jag såg att det snöade. Jag har ingen lust att åka 50 mil på dåliga vägar men det får gå. 

I  Enköping finns varken dator eller Internet. Där slappar man och äter godis. Och mat. Och fikar. Dygnet runt. Inte så illa, ändå. Var inte uppe alls i somras så nu är det på tiden att träffa släkten lite igen.

Maken stannar hemma och ska greja ordning några av de halvklara projekt vi har. Det säger han i alla fall, vi får väl se vad som är klart när jag kommer hem igen.

Barnen ser fram emot Godisstoppet i Hummelsta som ligger rätt nära Enköping. De skriver att de är Sveriges största godisaffär men det är jag inte så säker på. Fast oavsett hur det är med den saken så har dom massor av godis och det är väl det som är det viktigaste.



Ha en kanonhelg!

Kommentarer
Postat av: helga

Glad Påsk - kör nu försiktigt!!

2008-03-21 @ 08:10:26
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

GLAD PÅSK och kör försiktigt i halkan.
Kram Anna-Carin

2008-03-22 @ 14:42:29
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0