Ven

Helgen på Ven var över förväntan. Rätt många jag inte hade träffat förr men himla mysiga människor, måste jag säga. Hade i och för sig inte väntat mig nåt annat. Jag fick en liten nytändning inom jobbdelen av det alternativa. Riktigt skönt det med.

Vi hade en liten diskussion om hur vi egentligen står och vad vi gör med händer och kropp när vi står och jobbar inför publik. Fick reda på av J att jag tydligen, när den jag pratar med inte förstår, viftar med högerhanden uppe vid huvudet. Det lät ju helt sjukt och på nåt sätt jättekul. Han trodde att jag säkert gör så när jag pratar i skolan. Jag tänkte att jag skulle ha ett öga öppet för det men fick svar redan idag när jag skulle förklara en grej för maken. Då var handen och viftade vid huvudet. Helt sjuk. Men kul.

Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Det är så lustigt att vi gör saker vi inte tänker på. Nu är makens öga bättre och han har jobbat idag men han använder salvan tills den är slut.

2008-06-30 @ 21:44:38
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0