Turkiet

Jag har inte packat, jag har inte plockat undan så de som ska bo här slipper komma till en krigszon, jag har inte väckt familjen men än så länge är det väl okej tidsmässigt ändå.

Åker till Turkiet idag. En vanlig charterresa med all inclusive av bambanivå (tror jag) men det ska ändå bli så skönt. En första vecka av semestern att bara koppla ner och komma ner i varv. Har inte packat böcker än och det måste göras. Har däremot laddat Ipoden med både musik och bok.

Jag ska bara slöa, sola, bada, äta, dricka och allmänt ha det skönt. Ingen dator (kanske...) och ingen mobil.

Så, ingen svensk midsommar för oss i år.

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag önskar dig en skön och trevlig resa. Kommer sakna ditt bloggande förstås. Vila nu upp dig ordentligt så du orkar med hösten. Själv ska vi till Björkäng och campa på midsommar, inte dumt det heller. Kram!

2008-06-14 @ 11:04:05
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej! härligt med utladsresa.Ha det så bra nu i värmen.

Kraaaaaam på dig /Anna-Carin

2008-06-14 @ 15:19:34
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Rospiggen

De som bor där? Åker du själv i väg och resten av familjen är hemma eller byter ni bostad? Äh, ha en trevlig resa iaf!!

2008-06-15 @ 00:24:07
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0