Resor

Jag vet inte men jag har nog nån existentiell kris av något slag. Jag vill göra nåt. Missförstå mig inte, jag är jättenöjd med mitt liv, med min familj, jobb, ja, allt.

Men. Igår fick jag ett mejl av en gammal jättemysig kurskamrat. Hon har precis kommit hem från en femmånaders lång resa i Thailand och Indien. Jag skulle också vilja resa. Se nya saker (och nej, då pratar jag inte om charter). Jag har länge sagt att jag vill till Indien men ändå är man på nåt sätt fast i vardagen. Jag är fullt medveten om att det är jag själv som sätter fast mig så det behöver ingen påpeka.

Nåja, ska i alla fall till Ven i helgen med ett gäng människor. Får väl vara nöjd med det lilla, antar jag. Det ska bli jättekul att träffa folket igen. Tillbaka på söndag.


Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Vet du, jag är precis likadan, exakt! Minns när jag sommarjobbade på kyrkogården som 15- och 16-åring och två andra tjejer lite äldre än mig jobbade häcken av sig på alla möjliga jobb under somrarna och sedan reste de hela vintrarna till en massa olika länder; 3 månader i Italien osv.

2008-06-28 @ 23:45:18
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Moa

Vi kan åka till turkiet en vecka , bara du & jag ? (a) haha :D

2008-06-29 @ 18:07:00
URL: http://blondokorkad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0