Poolen

Eftersom vı alla branda oss lite igar (trots att vi lag under parasoll pa stranden) bestamde vi oss for att stanna pa hotellet idag och ragga tag pa nagra skuggstolar. Jag gıck ner forst och hittade nagra dar jag tyckte att solen inte kunde komma at oss och fıck bevisat att mina ''hur solen gar over himlen-kunskaper'' ar lika bra som mina hoger-vansterkunskaper. Det var val ingen plats pa hela hotellet som hade mer sol an dar vi lag.

Kanske ska ut och handla efter maten. Om vi orkar. Det ska bli grillbuff'e och forra gangen det var det orkade vi knappt ta oss upp till rummet igen.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej Åsa! vill önska er en trevlig MIDSOMMAR.

Kraaaaaaaaaaam Anna-Carin

2008-06-20 @ 10:31:02
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Rospiggen

Äsch, det där med solen håller jag heller aldrig reda på :)

2008-06-21 @ 11:31:25
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0