Social

På något sätt känns det som att man ska vara social under sommaren för att kompensera att man inte hinner träffa en enda kotte under vinterhalvåret. Det är så klart kul att träffa folk men det är synd om det blir lite för snuttifierat.

Träffade A i fre. dags och tittade på hennes nya lägenhet. Eller deras kanske jag ska säga. Den var jättefin. Vi hann bara ses en liten stund men ska träffas igen efter hon kommer hem igen.

Däremot hann jag inte med G-träffen i fredags. Jag hade hoppas på att hinna komma och säga hej antingen före eller efter Winnerbäck men det gick inte att få ihop. Det var jättesynd eftersom några av de långväga var där.

Igår var vi och grillade hos fam N. Trevligt som vanligt.

Var även på Björketorps marknad i lördags. Väldigt få utställare. Jag vet inte om folk har tröttnat på korgar, godis och halvtrasiga leksaker nu? Antagligen. Synd, fast det ska jag säga. Jag handlade för totalt 10 kr, tror jag. Inte så konstigt att inte utställarna går med vinst om alla handlar för dom summorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0