Kent?

Körde äldsta dottern med kompis till tåget igår. Dom ska jobba på Arvikafestivalen. På stationen mötte jag en av mina gamla elever som jag höll på att skrämma vettet ur. Tur att det var en av den mer tåliga sorten. Hon skulle i alla fall också upp och jobba på festivalen.

Dottern ringde idag och meddelade att allt var bra. Dom hade precis jobbat sitt första pass och var nu lediga tills i natt kl 4. Då ska de på ett nytt fyratimmarspass. Det hon egentligen ville när hon ringde var att jublande meddela att hon är ledig på fredag när Kent ska spela. Kent? Hur kunde det gå så snett? Jag som försökt uppfostra henne på bästa sätt och så fastnar hon för Kent.

Nåja, hon ska ju med på Winnerbäck nästa vecka så än är inte hoppet helt ute.

Kommentarer
Postat av: madde

Kent är bra!!

Joakim Berg ( Sångaren ) har ju trots allt skrivit en av de finaste svenska texterna. " Utan dina andetag "

2008-07-01 @ 19:58:51
Postat av: keffanna

Nu ska du inte vara sådan Åsa, Kent är bra.

Inte för jag direkt lyssnar på dom längre, men bra ärdom allt.

2008-07-01 @ 22:36:39
URL: http://fikasugen.blogg.se/
Postat av: Rospiggen

Och jag är dålig på båda artisterna s

2008-07-03 @ 22:34:55
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: Sofia

Nu ska du lyssna på madde, hon kan ju sina artister. Utan dina andetag är den bästa låten just nu

2008-07-14 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0