Sportlov

Har haft en rätt hektisk vecka igen. Nationella provet stressar inte bara upp eleverna, kan jag säga.
Nu har jag i alla fall sportlov och ska ta det så lugnt, så lugnt.

Melodifestival igår. Mitt favoritprogram framför alla andra. Gillade Tappers låt till min förvåning. Gillade även Jonssonkopians låt. Sjögren? Nej tack!

Idag kom vi till IKEA och banne mig, även hem därifrån med garderober till nya hallen. 235 kg som skulle bäras ner från garaget men nu är den nerburen och väntar på ihopsätttning. Sen kanske man till och med kan få ordning på alla kläder som ligger högt och lågt (vem försöker jag lura?).

Har precis kommit in från bastun. Härligt.

En bra dag. Och sportlov på det. Jä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0