En rätt typisk ledig dag.

En ledig dag: Började med att köra barnen till skolbussen med tio minuters mellanrum, sen direkt in i gäststugan och ha massage kl 8. Kastade ut min stackars kund för att stressa till utvecklingssamtal på yngsta dotterns skola. Direkt därifrån till bokrean (fick tag på de tre böckerna jag var på jakt på) och mataffären i Kungsbacka och sen till kompisen A i Göteborg. Hon bjöd på lunch. Tack A!

Hem via grannen och lämnade saker som jag köpt till henne, hem till en snabbdusch och en snabbträff med barnen (i alla fall 50% av dom). Tillbaka till Kungsbacka och lämna papper till I så hon kan göra reklam för mässan. Hämtade upp E för vidare färd till före detta arbetskamrater i Mölndal. Mitt under middagen där ringde P och började prata om helt andra saker och jag ifrågasattes inför beslut som långt ifrån endast jag fattat. Mycket trevlig kväll blev det dock(som alltid), släppte av E och gav henne lite lappar så hon också kan göra reklam för mässan och sen äntligen hemma. 23.30.


Tur att jag ska jobba idag.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0