Sjukt barn

Satt här hemma och gjorde ingenting när yngsta dottern ringde och frågade om jag kunde komma och hämta henne i Kungsbacka (bussarna går VÄLDIGT sällan). Jag hade ingen större lust att köra knappa 6 mil men åkte ändå. Så klart.
När jag kom fram mötte mig en darrande, kokhet dotter. Hon ligger nu i soffan och sover med 39,7 i feber. Vi skulle mysa med Sunes jul men det verkar som om det får vänta ett tag.

Jag får väl gå ut och passa på att koka knäck så länge. Det har jag sagt i flera dagar nu men när jag inte har nåt på dagordningen så händer det ingenting.

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Åsa!

Stackars barn som blir sjuk nu när tomten snart kommer. Hoppas att hon blir bra snart och att ni andra klarar er. Ska iväg till jobbet snart....sen är jag ledig i flera dar. Stor julkram till dig!

2008-12-23 @ 11:12:39
Postat av: helga

Vi hör om många som är sjuka i dagarna. Hoppas det går över fort.



God Jul!!

2008-12-23 @ 12:10:58
URL: http://helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0