Slö dag

När jag vaknade och solen sken tänkte jag åka ner och bada i den svinkalla Lygnern en sista gång för säsongen. Det blev inte så. Jag kom inte ens ut ur huset. Jag fastnade i en bok och blev liggande/sittande hela dagen, praktiskt taget. Det är inte så ofta jag blir fångad av en bok på det sättet men det är skitkul när det händer.

Skulle även åka och hämta äldsta dottern men mormor fångade upp henne på vägen och kom ner med henne så jag fick en fika också. Och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar.

Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Låter som en härlig softardag! Det är jättelätt att fastna i böcker =)

La isla bonita gillar jag med!

2008-08-16 @ 21:21:15
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen
Postat av: helga

Så underbart med en sådan dag... Njut!

2008-08-17 @ 10:40:26
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: covermum

Vad var det för bok???? :)

2008-08-18 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0