Bröllopet igen

Mitt under skumpaminglet och "jaså, du är kompis med L, bor du i Borås eller?" så öppnades helt plötsligt ett fönster i ett av de gamla hembygdshuset och en tjej börjar gapa på en annan tjej. Det visade sig att det blev ett litet skådespel mitt bland oss. Dom som gjorde spelet var jätteduktiga, vi stod ju mitt i vägen men inte tänkte dom här tjejerna flytta på dig. Nä, tvättvatten kastade de ut mot oss så vi fick hoppa undan och likaså hoppa undan när den ena tjejen stormade fram.

De hade också två statister med sig. Två små ursöta små barn som "hjälpte" till att tvätta. Den ena blev lite rädd dock och började gråta när två män började slåss om en kvinna (inte så lätt att veta att det var ett spel).

Resten av kvällen gick kanon. God mat, dans och många tal och lättsamma grejer. Ingen var högtravande och alla, som jag pratade med, var väldigt trevliga.

En sak dock som jag blev rätt sur för är att ALLA kort blev suddiga. Vi hade med den lilla kameran för att slippa släpa på objektiv och grejer. Men inte ett kort blev skarpt. Vet inte om det var nån inställning som blivit ändrad på.

En suddig bild på de två statisterna:


Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Jättekul bröllop! Synd på alla suddiga bilder men du kanske kan få från andra?

Aha, de bilarna är inte bra? Äh, skit i det - den är ju fin och bra så länge den funkar :)

Tänkte direkt på filmen "Tillsammans" när jag såg bilen där på flygplatsen s

2008-08-05 @ 17:07:09
URL: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0