Valborg

Maken har åkt ut och fiskat hela helgen. Yngsta dottern skulle till en kompis så det blev bara äldsta dottern och jag hemma idag. Nu har vi  i alla fall gjort vad vi kan för att sjunga in våren och vara sociala med grannarna. Det var ruskigt få människor vid elden. Jag förstår inte varför inte folk vill komma och lyssna till nån som pratar om saker som hände för massa år sen och titta på en liten rishög som brinner... Nä, det var inte helt snällt. Men rätt sant.

Nu är jag ledig fyra dagar och jag ska verkligen vara ledig också. Kanske, kanske jag städar lite inför äldsta dotterns 18-års dag på tisdag. Ska bara försöka få henne att förstå att hon helt omöjligt kan skaffa en rotweiler nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny Bergström

Hej Åsa!
Nu har jag varit här och läst på din blogg. Kul var det! Grattis i efterskott och ha det gott! Jenny Bergström/Onsala

2008-05-01 @ 08:39:00
Postat av: keffanna

Tack!
Allt gick bra. Vi låg faktiskt och lyssnade på dig på radion på förlossningen, gissar på att de var du iaf.
Sådana fall har ju ni samma födelsedag också. ^^

2008-05-01 @ 16:45:51
URL: http://fikasugen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0