Nöjd och lugn

Har nu den senaste dagen känt mig rätt nöjd och lugn. Antar att det har med mässans slut att göra.

Det kändes i alla fall bra i flera dagar. Tills jag idag äntligen tog mig tid och gick till min massör H. Hon hittade som vanligt alla punkter som gör så jä--a ont, som gör att jag nästan lättar från massagebänken. Hon tryckte glatt vidare på allt hon hittade voch tyckte att jag är kass på att ta hand om mig själv. Dags att gå lite oftare.

Till helgen ska jag på Spa-light med gamla jobbet. Ska bli kanonkul. Bara få äta gott, dricka lite vin och prata massa skit. Japp, det ska bli gott.

Kommentarer
Postat av: helga

Spa-light låter perfekt!

2008-04-02 @ 09:28:04
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0