Konstutställning

Hade missuppfattat en del angående konstutställningen. Den var i gamla korsettfabrikens lokaler och ägdes en gång av de som ägde korsettabriken (tror jag) men det var tavlor av olika slag vi tittade på. (Och på lite korsetter).

Däremot var det inga oljemålningar på det sättet. Det var massa olika tekniker och rätt kul att se. Det är inte utan att jag blev lite lockad att testa nya grejer. Funderar just nu på mina händer. Vad man kan göra med dom. Och hur. Vi får väl se om det blir nåt. Måste köpa gips i alla fall...

Har också satt ut stugan för uthyrning i sommar men med tanke på hur dåliga bilderna blev så lär nog ingen känna sig lockad och det är lite synd. Den är jättefin.

Jag börjar också bli sur på arrangörerna på kursen jag var på häromveckan. Utvärdering och diplom skulle komma förra veckan men inget kom. Nu har han lovat att det ska komma denna vecka men ännu inget. Jag vill veta om jag är klar, om jag har nåt mer att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0