Kidnappning

Stressade hem från jobbet igår eftersom M och M skulle komma över och vi skulle meditera ihop. Jag  kom hem tjugo över fem, de skulle komma halv sex. Snabbt kokade jag lite tevatten och gjorde klart i stugan innan de kom.

När vi satte oss för att sätta igång sätter de på mig en ögonbindel, vi blev hämtade av en bil. Jag hade ingen aning om vem som körde utan satt i bilen med ögonbindel en halvtimme och visste inte alls vart vi var på väg.

Framme till slut gick vi in i ett hus och upp för en trappa. Då börjar massa människor sjunga Ja må hon leva och ögonbindeln åkte av. Det var 15 st av T-tjejerna/kvinnorna som hade dragit igång det här. Jag blev helt ställd. Vi var i själva verket hemma hos M (nr 3) och de hade gjort så mysigt. En sån här grej är så mycket trevligare än att gå ut. Nu fick man mer tillfälle att prata med folk även om jag tyvärr inte hann med alla ändå.

Vi åt och drack gott, tävlade i Singstar och jag fick världens mest häftiga present (jag som tyckte att middagen i sig var mer än nog). En jättestor spåkula, 22 cm i diameter och den vägde 11,5 kg. Det var det fräckaste jag sett på länge. Jag fick frivilliga aspiranter att spå med en gång.

Jag hade en helt fantastisk kväll. Kunde inte ha blivit bättre. Tusen, tusen, tusen tack till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej!Grattis! vilken födelsedagsfest,kul.
Ha det gott//Anna-Carin

2008-04-29 @ 13:42:03
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0