Hemma från spa-light

Så var jag hemma igen. Stället vi var på var jättemysigt. Ligger precis vid havet och är ett gammalt ställe. Precis som jag gillar.

Det var meningen att alla sju skulle vara med men tyvärr hade L fått magsjuka och var tvungen att hoppa av. Det var riktigt trist. Det är inte så ofta vi ses allihop och med chans till övernattning.

Vi åt massor och badade badtunna. P och jag kunde inte låta bli att bada i havet också. Det var inte så överdrivet varmt. Det tog väl en kvart eller så innan jag kände mina ben igen. Men nu är premiärdoppet avklarat.

Såg också en kille som var rätt lik Johnny Depp fast inte snygg. Det kändes rätt skumt. Han undrade nog vad jag sysslade med som stirrade på honom varje gång vi hamnade i samma rum.

En mycket skön helg. Nu gäller det att tvätta och packa om inför resan på tisdag.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! vem vet,det kanske var Johnny Depp :-)

Ha en bra dag/Anna-Carin

2008-04-07 @ 07:50:50
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: helga

OOOOOOOhhhhh vad du är modig som redan badat... det finns inte på världskartan att jag skulle bada nu...

2008-04-07 @ 18:41:48
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Dikesgrisen

Hej! vilken underbart fantastisk blogg du har! Har precis hittat hit från AnnaCarins blogg!
Är det okej att jag länkar till din blogg?

Hej...

2008-04-07 @ 21:24:38
URL: http://dikesgrisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0