stress

Känner att jag börjar traska in i stressträsket igen. Eller traska och traska. Rusa kanske. I natt har jag drömt massor, stressat även där. Resan och jobbet i Stockholm nästa söndag har börjat göra sig påmint. Tåg ensam, jag som inte brukar åka tåg. Dessutom få till ett bra jobb, och hem igen samma dag. Med tåg. Käre maken som lovade att köra mig till tåget och sätta mig på rätt plats kom på att han ju är i Grekland med jobbet den dan så jag får fixa det själv och var ska jag då göra av bilen? Ni ser, små obetydliga saker fastnar och stör.

Kommentarer
Postat av: Martin

Men du, gör som jag brukar göra. Ta pendeln från KBA. Antingen ställer du bilen där eller så kör nån ner dig till KBA. Görsmidigt!!

2007-09-28 @ 10:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0