Lite mässa, lite annat

Tre grannar skulle ut igår och ringde och frågade om jag skulle med. Åtminstone tre saker fick mig att tacka nej.
1. Äldsta dottern skulle dit. Hon sa att hon tyckte jag skulle hänga på men nej, det fick bli hennes kväll. Hon sover fortfarande så jag har inte fått höra hur hon hade det.
2. Kände mig rätt mör efter mässan i Kungälv, den som för övrigt blev helt ok efter en katastrofal start. Träffade en del kul folk och sålde inte så illa ändå.
3. Soffan lockade för starkt. Dessutom är det ju kursdags idag så det är ju en fördel att vara rätt pigg. Iofs kommer deltagarna inte förrän kl 13 men det hade ändå varit rätt korkat att vakna bakfull en dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0