Kontaktannons

Kompisen och jag satt och diskuterade kontaktannonser förut. Om jag skulle sätta in en hade den väl låtit ungefär som:

Överviktig kvinna med stora chokladbegär och 40-årskris söker man. Jag hinner inte arbeta heltid eftersom min andra verksamhet tar så mycket tid utan att dra in nämnvärt med pengar, så därför behöver jag en man som kan försörja mig. Jag är ofta borta kvällstid och jättetrött på helgerna. Allmänt gnällig och grinig samt hatar dammsugning. 
 

Undra om jag hade fått nåt napp?  Undra om käre maken vet hur han har det, egentligen?


Kommentarer
Postat av: Covermum

Haha, den där var ju en riktig grabbmagnet ju!

2007-09-01 @ 22:45:51
URL: http://covermum.bloggagratis.se
Postat av: helga

Ja, det där lär dra in en del killar i nätet! Trevlig fortsättning på helgen...

2007-09-01 @ 23:03:52
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Jens

Ä, vad fan. Kör till!

2007-09-04 @ 00:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0