Lärdomar (uppdaterad)

Jag insåg några saker i Stockholm igår.

1. När jag åkte tåget så åkte jag baklänges till och framlänges från Stockholm. Det måste ju betyda nåt rent symboliskt att mitt ansikte alltid var riktat mot Göteborg?

2. Erik Haag är bra mycket snyggare i verkligenheten än på TV/bild. Han såg riktigt trevlig (men trött) ut. En sån man skulle kunna tänka sig att sitta ner och prata med.

3. De flesta stockholmare jag träffade slutade sina meningar med "dårå". Hela tiden.
Jag förstår la änna inte hur dom tänker, liksom.

Annars var det en annorlunda resa, blev hämtad på centralen, körd dit jag skulle vara, jobbade och sen blev körd tillbaka till tåget igen. Jag kan inte säga att jag såg så mycket av stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0