Horoskop

För några år sen talade några elever om för mig att gratistidningen Metros horoskop är de enda man kan lita på. De har tydligen aldrig fel. Nu har jag som vana att läsa om min dag när jag kommer åt tidningen.

Häromdagen såg jag att jag skulle få en katastrofdag, allt skulle gå fel, jag skulle inte hinna nåt och när jag beklagade mig för kollegan Å som jag arbetar tätt ihop med, konstaterade vi att vi är födda i samma stjärntecken.

Chefen tittade lite undrande på oss när vi satt och ojade oss över vårt öde för dagen. Jag frågade honom hur han tänkte när han satte Å och mig ihop när vi har samma stjärntecken. Han tittade lite trött på mig och sa att det med stjärnteckenen inte var nåt han hade funderat närmare på. Däremot sa han att han ofta funderade på hur han kunde sätta ihop två knäppskallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0