Göran

Att jag inte kan höra namnet Emma utan att sjunga om Kalles klätterträd skrev jag ju om häromdagen men nu har jag upptäckt andra namnbundna tvångsidéer hos mig själv. När vi stod på pizzerian och väntade på att maten skulle bli klar kom en man in. De ölande stammisarna sa "Hej Göran" till honom.

Då började jag. "Han heter Göran.". "Gör han?" "Ja, det gör han." "Göran?" osv. Det hade ju varit rätt smart om jag hade tänkt på att jag faktiskt pratade högt och att denne stackars Göran stod rätt nära mig.

Kommentarer
Postat av: helga

Hej! Det var ett tag sedan jag tittade in. Detta
påminner mig om följande historia;

Pelle kan hälla ur tillbringar´n - kan han? Nej, tillbringar´n.

Den här ska nog pratas ut och inte skrivas ner... den blev lite svår då. Hoppas du fattar.

2007-10-09 @ 15:05:45
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0