Senaste nytt

Här har det hänt lite intressanta (och helt ointressanta) saker de senaste dagarna.

Jag har:

1. haft huvudvärk i tre dagar, troligen för att jag inte dricker kaffe när jag är ledig.

2. insett att yngsta dotterns dansuppvisning krockar med det enda jag har bokat in i december överhuvudtaget. Det blir svårt att försöka flytta de 13 pers som kommer till mig men jag ska försöka.

3. hittat personen som ska begrava mig när jag dör och fått honom att tumma på det.

4. varit med när min kompis träffade sin pappa igen efter rätt lång tid.

5. stressat runt så mycket så jag inte har hunnit med nån höstdepression, vilket ju är perfekt.

6. inte ens börjat med julklapparna när vännen och grannen redan nästan är klar.


Kommentarer
Postat av: covermum

Låter ändå som att du har hunnit med en hel de intressantju!

2007-11-22 @ 22:55:10
URL: http://covermum.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Du verkar ha haft fullt upp,haft en intressant vecka låter det som.
Ja du dessa julklappar,varför inte avskaffa dem.Ett endaste stort bekymmer,i allafall när pengar saknas.
Ha det gott

2007-11-23 @ 08:07:14
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0