Lök

Tänkte igår när jag var ute och gick att en liten tanke om dagen borde man kunna få att skriva om. Men idag har jag inte gått och tydligen inte tänkt heller. Det är nog så att det hör ihop ändå.

Var iaf på biblioteket idag. Var lite halvstressad så jag fick bara lånat två böcker och jag tror jag har läst dom båda. Deckare, svårt att säga, jag glömmer så lätt. Får väl gå på Ms hög igen, det var tack vare den jag överlevde de senaste dagarna. Utan böcker lever jag inte.

Jag var i affären också . De hade nya stora lökar, vanliga gula lökar. Då blev jag lycklig. Jag gillar inte små torra skrumpna lökar. Förr trodde jag att jag skulle bli lycklig om rätt kille pratade med mig, om jag fick träffa diverse olika kändisar, om jag vann massa pengar på Lotto, om jag gick ner 5 kilo. Nu blir jag lycklig av en gul lök.

// Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0