Leva sitt liv.

En annan kliché är att man verkligen leva sitt liv. Japp. Det gjorde jag genom att rensa avloppet. Finns det nåt mer vedervärdigt? Fy tusan. Inte lätt när båda barnen och jag är långhåriga. Jag tror jag ska överväga en totalrakning för oss alla tre.

Annars är jag rätt kreativ idag. Skrev ett brev till en gammal komvuxkompis som jag inte har träffat på säkert tio år. Har ingen aning om ifall hon kommer ihåg mig ens.

Jag hittade hennes bröllopsfoto för evigheter sen i GP. Sen la jag den längst ner i hög. Eller nej, det gjorde jag inte. Den hamnade längst ner eftersom en massa andra saker hamnade på den. Jag är grymt bra på att lägga saker i högar. De finns i hela huset.

Nu ska jag fortsätta min kreativa runda genom att köra yngsta dottern till en kompis och tömma komposten. Varför inte göra alla äckliga saker på en gång?

Efter det ska jag in till grannen och snoka. Han ska sälja och jag är lite nyfiken på hur det ser ut. Jag hörde att det var större än jag trodde.

Och se på fan. I dag har jag sett blå himmel! DET var ett tag sen. Altanen, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0