Hot?!?

Inget är som ett litet hot, eller om det var ett löfte?
Jag började klaga på vädret, hotade med emigrering och nu helt plötsligt regnar det inte längre. Det är varmt och jag börjar tro på sommaren och livet igen.

Nu ska jag sätta mig med en bok (lånade fyra nya idag och har kvar de jag köpte häromdagen) och slappa. På återseende.

_______________________________________________________________________________________

Nu har det gått nån timme och så klart regnar det igen.

I morgon blir det marknad i Björketorp, ska dock inte stå själv i år. Ska bara gå omkring och kolla läget.

Kommentarer
Postat av: Jens

Är det Björketorp som ligger nära Hindås?
Idag har jag nog blivit JO-anmäld.

2007-07-06 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0