11 juli

Idag för 15 år sen bestämde käre maken och jag oss för att försöka tillbringa resten av livet tillsammans. Än så länge går det ju bra. 15 år. Det är ju jättelänge.

Jag hade planerat att köpa hem lite räkor och  kräftor för att överraska eftersom jag vet att maken är kass på datum. Vad gör han då? Han kommer hem med det igår bara för skoj skull. På nåt sätt tror jag att han är tankeläsare. Iaf bitvis. Han hörde skaldjur men inte att det var en "ihopdag". Det är inte första gången han förstör överraskningar lite i förväg.

Så det var bara för mig att tänka om. Det blev lite annan god mat istället så nu sitter jag mätt och belåten i soffan med ett glas rött framför mig.


(Och Erik, jag har ändrat nu, inte bara maken som har datumproblem märker jag...)


Kommentarer
Postat av: Erik F

Vad har det med 11 juni att göra?

2007-07-12 @ 00:51:56
Postat av: Jens

Grattis!

2007-07-12 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0