Plutande munnar

Yngsta dottern räckte fram sitt hårspray idag och tyckte att jag skulle lukta på det. Jag lydde så klart. Då frågade hon varför jag gjorde sån min. Jag ränkte efter, och jovisst liksom plutar jag med läpparna när jag ska lukta på nåt.

Som en liten högst ovetenskaplig test har jag gått runt och bett folk lukta på olika saker för att se hur de gör. Samtliga plutar med läpparna (i alla fall när det är en parfymflaska de ska lukta på. Jag har gått och skrattat åt käre maken hela dagen och han har kontat med att jag inte har nån humor. Hah, han skulle bara veta. Är det nån som har humor i vår familj så är det jag.


 

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hahaha..det är bra om man har humor.
Ha det bra/ Anna-Carin

2007-12-16 @ 10:30:10
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Smillan

det där måste jag testa å se om det stämmer hur folk beter sig då de luktar på *S* har du en humorsbefriad gubbe eller ...*S* god jul

2007-12-18 @ 16:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0