Inget nytt under solen

Här händer inte ett dugg.
* Funderar på om jag ska gå upp i tid på jobbet. Det är så kul att jobba nu. Men är det kul om jag ökar 20%?
* Har varit duktig på läxorna på ena skolan. Har nu gjort mina tio enskilda och den ena av gruppjobben. Bara ett gruppjobb kvar nästnästa vecka.
* Har dock inte gjort senaste inlämningen till högskolan men jag har några dagar på mig.
* Har fastnat vid Tradera igen. SItter och köper lite små roliga saker som jag inte alltid behöver.
* Satt och kollade på adventskalendern idag, käre maken och jag. Inte ett barn i närheten. Maken tyckte den var lite trist men jag försökte förklara för honom att vi egenligen är fel målgrupp. Vet inte om han förstod.

Ja, typ så. Inte ett dugg. Folk omkring mig åker utomlands så det står härliga till. Vännen M åker till Egypten på fredag, kollegan P åker nästa vecka. Jag blir kvar i kalla, mörka, blåsiga och regniga Sverige. Men om 18 dagar vänder det. Då blir det brakfest och ljusare och ljusre för varje dag. Yes!

Kommentarer
Postat av: helga

Jag längtar också tills det vänder, detta mörker är nästan outhärdligt!!

2007-12-05 @ 08:46:45
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag skulle också vilja åka utomlands.I Februari då vet jag att våren snart är här igen.Solen skiner åter på våran himmel.

2007-12-05 @ 12:37:08
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0