Fel dag

Detta startade som en sån där dag som bara var totalfel. Allt strulade och dessutom hade jag tusen saker jag var tvungen att göra och stresshalten var rätt hög innan jag ens lämnade huset. Jag blängde ilsket på folk som vågade sig i vägen när jag var i affären, det rök nog rätt friskt genom mina öron när nån hade ställt en kundvagn i vägen.


Min målarfröken/konstlärare var också i affären men en bit bort så jag fick inte pratat med henne. Kanske lika bra det, för hennes skull. Fast å andra sidan tror jag att om jag hade sagt att det idag var en svart och spygrön dag, så hade hon förstått hur jag menade.


Maken som ringde hörde på mig att det var lite för mycket så försökte hjälpa mig med ena problemet vilket slutade i att han snurrade till det ännu mer så jag får nog vara lycklig om jag nångång får ett nytt bankkort som funkar.

Hur som helst stannade jag på tappen och köpte tidningen (vilket jag glömde i affären). Där arbetade idag en man som jag brukar prata med en del. jag gjorde honom en yttepytteliten tjänst för nån helg sen och nu sa han att jag var så snäll. All min ilska och stress bara försvann. Nu orkar jag till och med ge mig ut igen.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vad skönt att ilskan rann av sig
Ha en bra helg/Anna-Carin

2007-12-14 @ 14:11:25
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: madde.

haha, jag känner nog en till som har en dålig dag...
Men hon gråter och skriker åt allt och alla istället.
Hon är för liten för att förstå... ;)
Och eftersom hon är sååå underbar så får hon inte ens onda ögat... ;)

2007-12-14 @ 15:00:25
Postat av: helga

Ja ibland blir allt bara fel - skönt att du fick räddning till slut!

2007-12-15 @ 10:29:56
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0