Hösten vann, iaf tillfälligtvis.

Jag gick emot mina principer idag. För kanske tio år sen slog min kära syster och jag vad om att jag skulle gå utan strumpor och långbyxor fram till första september. Hon trodde inte jag skulle klara det, just det året. Jag tyckte inte att det var några problem utan har kört så nu sen dess, inga strumpor/långbyxor mellan maj-augusti. No piece of cake.

Men men, i morse när jag vaknade orkade jag inte längre. Jeans och strumpor. Jag är en usel människa, jag som alltid stått på sommarens sida och försökt stötta på alla sätt jag har kunnat. Nu gav jag upp.

Hösten är här.


Kommentarer
Postat av: marika (mickis)

Burr.... hösten är här....

2007-08-31 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0