Hektisk dag

Maken kommer hem idag, han har varit i Norge och fiskat en dryg vecka. Men den här veckan han varit borta har på nät sätt luften gått ur både mig och barnen. Inget har gjorts alls förutom nån maskin tvätt och disk. Allt har förfallit. Nu ska vän av ordning dock påpeka att det inte är så att det brukar vara maken som röjer mest, nej, men nåt hände. Kanske för att det var sista semsterveckan och att det började bli hög tid att göra allt man "ska" göra men inte gjort.

Nu vill jag inte börja jobba i morgon och ha huset fullt av dammråttor och andra ovälkomna djur så det blev till ett snabbröj och ett låååångt bad innan jag nu ska iväg på roligheter. Ska ta en Treo också, tror jag minsann.


Kommentarer
Postat av: Zanna

vad har du haft för skoj???

2007-08-12 @ 21:48:14
URL: http://www.metrobloggen.se/efterkatastrofen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0